Josjes Culinair Events

Josjes Culinair Events

Josjes Culinair Events

Nu kan iedereen, zelfs een cateringservice voor kinderen/contracten, deze aanpak volgen. We zijn echter van mening dat het een zeer formele en zakelijke situatie is en we denken dat het veel waarschijnlijker is dat u en de restaurantmanagers die in de kamers zullen dineren, het eerste ontbijt bijwoonden.

DE Chef-kok zal ons vragen hem te ontmoeten na het ontbijt en/of de lunch voordat we vertrekken. Dan zal hij ernaar vragen. Direct bij hun aankomst zal ik ze op de wachtlijst van onze medewerkers laten komen of rechtstreeks naar de privé-eetkamer laten komen. De manager kan er zijn voordat de rest van ons arriveert.

Ik zal de eerste gast naar een vergaderruimte in een Private Dining Room laten komen zodat hij met de eigenaar/entertainer kan praten. Ik zal ook spreken met sign-ons, de chef-koks, het personeel en de eigenaren van de restaurants om ervoor te zorgen dat degenen die een bezoek brengen zich volledig op hun gemak zullen voelen in de privé-eetzaal.

De restauranteigenaren zullen de private dining Room inrichten (de private room zithoek voor de private dining room is een aparte ruimte in het restaurant) en zullen foto's opvragen voor de specials boards en de driemaandelijkse cadeaugids.

HET KOOPBERICHT Er zijn enkele belangrijke verschillen tussen commerciële, luxe eetgelegenheden en de manier waarop we aanwezig zijn. Onze klanten kopen een kamer in het kantoorgedeelte van de meeste restaurants met hun voedselkosten en franchisevergoeding.

In onze plannen hebben we ervoor gekozen om speciaal voor dit exclusieve driedaagse evenement een restaurant te laten bouwen. We kunnen de kamer nemen van $ 45 per halve dag tot $ 90 per halve dag plus alles erop en eraan, drankjes, uitrusting, eten voor de feesten. Dat omvat al het eten, drinken, dessert en sauteren, vers en heet voedsel.

De kosten van deze kamers op "evenementbasis" zijn een paar duizend dollar per dag of minder. En in de horeca bestaat niet zoiets als 'gratis eten'.

Hoe komen we aan deze cijfers? Ik reken eerst even snel uit wat de gemiddelde prijs van een maaltijd is voor dit evenement. Dit zal ongeveer $ 3-5 of meer per persoon zijn. Als u de kosten van de kamer en het eten niet kunt betalen, rekenen we niet minder dan $ 15 per persoon. Dus of uw economie nu $ 20 of $ 70 per persoon is voor de privé-eetzaal, het zal veel minder zijn dan de kosten van de kamer minus de kosten van eten en drinken voor het diner en de service.

Als ik met het restaurant heb gesproken, zal ik hen het volgende vragen:

Wat zijn uw gemiddelde menukosten?

Wat is de gemiddelde prijs van een bord? (de mijne kost $ 10)

Wat is het gemiddelde aantal mensen dat u elke dag bedient?

Contact opnemen met de huishoudsters en het personeel om de kamer te huren en van tevoren aan ons te geven, is belangrijk en zorgt ervoor dat we deze op het juiste moment op de plank hebben. Om ze te betrekken bij de voedselselectie, zullen we ze ook een wildernispakket met diepvrieskist voor een uur aan voedsel geven. Dit zorgt er ook voor dat ze zich onderdeel van het evenement zullen voelen.

Nu, hier is het idee. We zullen restaurants huren die zich tussen Stephenville en Seminoleville bevinden. Het is voor ons niet nodig om het hele restaurant te gebruiken. We hebben een gemiddelde van vier uur nodig met desserts. Deze restaurants beschikken over keukenruimte, airconditioning en een vergaderruimte met slot voor de private dining room.

We zullen de dichtstbijzijnde straal van vier uur verkennen naar het restaurant dat ruimte beschikbaar heeft. We zullen er tijdens onze route gebruik van maken. Zodra we het restaurant hebben bezocht en het klaar hebben gemaakt om te gaan, bieden we aan om ons eten en drinken te betalen en beoordelen het in het restaurant op $ 20-50. Bij aankomst vertellen we het restaurant waar de kamer is en van daaruit zal het restaurant ons personeel een plattegrond en de intentieverklaring voor 1 mei bezorgen.

Het maakt niet uit waar het restaurant in eerste instantie mee instemt, we zullen ze vertellen om het "schriftelijk te krijgen". Dit elimineert alle locatieproblemen die bijkomende kosten zouden hebben voor Emerials, voorkant van het huis, anekdoteverkoper, cateraar, triviale berekeningen zoals vliegtickets, enzovoort. Het geeft ons ook een te snel beleid voor de prijs die we ons kunnen veroorloven op basis van ervaringen uit het verleden en garandeert dat de kamer schoon en redelijk blijft.

Een andere reden dat we met uw bedrijf zijn gaan samenwerken, is omdat een ander bedrijf een vestiging in uw regio heeft. Het zou dus goed voor u zijn als wij, en een ander bedrijf, deze middelen kunnen gebruiken wanneer we een van onze wekelijkse virtuele retraites hebben.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *